Odbieram telefon K: Marta to działa? M: Co działa? K: Kroki #EmotionAid, które mi ostatnio pokazałaś.
„Zadzwonił do mnie klient z pretensjami. Zdenerwowałem się. Aby nie eskalować problemu i zebrać myśli powiedziałem mu, że nie mogę teraz rozmawiać i za chwilę oddzwonię.
Byłem w biurze. Postawiłem stopy na ziemi. Objąłem się i zamiast opukiwania, bo by to głupio wyglądało i musiałbym się tłumaczyć zacząłem uciskać ramiona. Rozejrzałem się dookoła i zacząłem liczyć czerwone katalogi. Nie wiedziałem, że mam ich ponad 20 .
Uspokoiłem się. Zebrałem myśli. I dopiero wtedy do niego oddzwoniłem. Sprawę załatwiliśmy szybko i sprawnie.
Zrobiłem pierwsze 3 kroki i zadziałało. I tak jak mówiłaś mogę to robić tak, żeby nikt nie widział .”
Sytuacji stresujących w ciągu dnia nam nie brakuje np.: klient z pretensjami, zwolnienie pracownika, choroba współpracownika, wypadek na budowie, utrata pracy, zawalenie ważnego terminu, nie wyrobienie planów, trudna rozmowa z trudnym klientem, opóźnienia w projekcie itp. itd.
W takich sytuacjach warto mieć sposoby, aby zatrzymać gonitwę myśli, przywrócić spokój i jasność myślenia, podnieś poziom energii, odnaleźć motywację do działania, poprawić koncentrację i samopoczucie.
#EmotionAid w tym pomaga.