Docenianie | Motywowanie | Zaangażowanie

Chieff Happiness Officer

Menedżer ds. szczęścia
  • Wspieram firmy w budowaniu kultury zaufania, pozytywnego doceniania i podnoszeniu satysfakcji pracowników.
  • Wspieram liderów i menedżerów w ich rozwoju oraz czerpaniu satysfakcji z relacji, pracy i życia.
  • Zajmuję się wprowadzaniem rozwiązań i praktyk umożliwiających stworzenie szczęśliwego środowiska dla pracy i rozwoju. Pomagam zwiększać poczucie szczęścia w pracy i zmniejszać poczucie frustracji.
  • Pomagam w rozwiązywaniu konfliktów i nawiązywaniu porozumienia oraz w budowaniu zgranych, efektywnych zespołów.
  • Pomagam uzyskać przewagę konkurencyjną, rozwijać relacje biznesowe przez elastyczne dopasowanie się do klientów

UZYSKAJ PRZEWAGĘ KONKURENCYJNĄ

Chcesz budować markę i wizerunek pożądanego pracodawcy? Zmniejszać rotację i utrzymać najbardziej pożądanych pracowników? Zwiększać efektywność pracy zespołu? Podnosić poziom satysfakcji i zaangażowania pracowników?

Znalazłeś się w DOBRYM miejscu!

Przejrzyj moją ofertę i zobacz jak mogę Ci w tym pomóc.

Przejmij Kontrolę

Przejmij kontrolę, odzyskaj energię do działania, zmniejsz napięcia, naucz się skutecznie regenerować oraz dostosowywać do ciągle zmieniającej się rzeczywistości.więcej »

Docenianie ma MOC

Rozwijaj kulturę pozytywnego doceniania. Docenieni pracownicy czują większą satysfakcję z wykonywanej pracy, są bardziej zaangażowani i lojalni wobec firmy, w której pracują

Więcej »

Zdrowie psychiczne

Edukuj, wspieraj i motywuj do zmiany. Zadbaj o zdrowie psychiczne swoich pracowników stwarzając przyjazne środowisko pracy.Więcej »

Szczęście w pracy

Wprowadzaj rozwiązania i praktyki umożliwiające stworzenie szczęśliwego środowiska dla pracy i rozwoju. Szczęśliwsi pracownicy są bardziej produktywni oraz kreatywni a szczęśliwsze miejsca pracy cechują się niższą absencją i niższą rotacją.

więcej »

Process Comunication Model®

Efektywne i skuteczne narzędzie wspierające komunikację, motywację, zarządzanie i nawiązywanie porozumienia. Wzmacnia efektywność osobistą i buduje zaangażowanie w organizacji.

więcej »

Przejmij kontrolę - zostaw napięcie za drzwiami

Odzyskaj energię do działania, zmniejsz napięcia i naucz się skutecznie regenerować.

Proste techniki dla zapracowanych, do zastosowania wszędzie i opanowania w krótkim czasie.

NAUCZ SIĘ ZARZĄDZAĆ SWOIM STRESEM

Rozwijaj autoregulację i buduj rezyliencję

  • 96% badanych dostrzega negatywny wpływ stresu w firmie na wydajność pracowników*
  • 59% respondentów z grupy pracowników chciałaby otrzymywać wskazówki od pracodawcy dotyczące radzenia sobie ze stresem i dbania o kondycje psychiczną*
  • Nadmiar stresu (59%), presja czasu (51%), nadmiar zadań (48%), złe relacje w zespole (28,5%), złe relacje z przełożonym (28,5%) sprzyjają powstawaniu i utrzymywaniu się zaburzeń psychicznych*

Zdrowa dawka stresu mobilizuje i skłania nas do działania, aby rozwiązać problem i wrócić do stanu harmonii. Gdy stresująca sytuacja przedłuża się a nasze mechanizmy obronne nie dają sobie rady z obciążeniem zaczynamy szkodzić sobie.

Krótkie i skuteczne techniki, które w łatwy sposób przywrócą równowagę i pozwolą skutecznie radzić sobie z wyzwaniami dnia codziennego, zarówno w pracy jak i w domu.

W trakcie spotkania krótko omówione zostaną mechanizmy powstawania i skutki działania stresu na psychikę i organizm (bo ileż można o tym mówić :))

Skupimy się głównie na praktycznych sposobach radzenia sobie z stresem, napięciem i emocjami.

Będzie o tym jak w prosty i szybki sposób:

  • podnieś poziom energii i odnaleźć motywację do działania
  • obniżyć napięcie i zwiększyć poziom rozluźnienia
  • zatrzymać gonitwę myśli
  • przywrócić spokój i jasność myślenia
  • poprawić koncentrację i samopoczucie
  • oswoić trudne emocje i radzić sobie z nimi
  • rozwijać samoregulację i samoświadomość
  • budować odporność na stres
  • zregenerować się
  • zostawić stres w pracy

Forma spotkania

  • spotkania indywidualne | warsztaty i webinary | regularna praktyka
  • stacjonarnie i/lub on-line

Warsztaty i spotkania  dostosowane do potrzeb organizacji. 

 

 

Sukces nie jest czymś, co posiadamy, ani czymś, co robimy. Wynika po prostu z tego jacy jesteśmy. W związku z tym należy go szukać wewnątrz siebie, a nie w świecie zewnętrznym. (…) Wszyscy szukają go na zewnątrz, starając się manipulować światem, choć tak naprawdę nie wiedzą, gdzie powinni szukać. Nasze życie i osiągnięcia tak naprawdę wynikają z tego, kim jesteśmy.

– DAVID R. HAWKINS

Docenianie ma moc

Rozwijanie kultury doceniania przełoży się na zewnętrzną i wewnętrzną markę firmy. Zyskają pracodawcy, pracownicy, klienci a co za tym idzie finanse i zyski firmy.

KAŻDY POTRZEBUJE BYĆ DOCENIONY

Każdy potrzebuje informacji zwrotnej, że to, co robi jest ważne i ma sens.

  1. Docenieni pracownicy czują większą satysfakcję z wykonywanej pracy, są bardziej zaangażowani i lojalni wobec firmy, w której pracują (Instytu Gallupa)
  2. Organizacje posiadające system doceniania notują o 27% wyższe przychody, o 50% wyższą realizację wyników sprzedażowych, o 50% lepiej lokalizują klientów, a do tego ich pracownicy są o 38% bardziej produktywni. (Employer Branding Institute)
  3. Aż 91% badanych chciałoby otrzymywać więcej informacji zwrotnych na temat tego, jak postrzegane są ich wysiłki i konkretne efekty pracy. 69% ankietowanych wskazuje, że chciałoby otrzymywać ogólną, konstruktywną informację zwrotną. (Indeks Doceniania, 2019)

Budowanie kultury doceniania jest bardzo istotne. Informacja zwrotna, feedback nabierają większej siły i znaczenia jeżeli udzielane są bezpośrednio po zakończonym zadaniu czy projekcie. Potrzebujemy też szczegółowej i konstruktywnej informacji zwrotnej a nie tylko krótkiej pochwały w stylu „dobra robota”.

DOCENIANIE JEST WAŻNE

Pozytywne docenienie pomaga nam lepiej widzieć samych siebie, lepiej działać, funkcjonować, stajemy się bardziej kreatywni i ożywieni. Czujemy się dobrze, mamy poczucie że jesteśmy ważni. Wzrasta poczucie dobrostanu i wiara we własne siły, możliwości i inteligencję.  Jednym słowem jesteśmy szczęśliwsi.

Docenianie, pochwały i komplementy powinny być autentyczne, wyrażane w prosty sposób oraz adekwatnie i proporcjonalnie do sytuacji.

  • Każdy z nas ma różną potrzebę bycia docenionym.
  • Każdy z nas ma swoje preferencje, co do sposobów przyjmowania i dawania słów uznania.

Form doceniania jest wiele począwszy od gratyfikacji finansowej, pozytywnej informacji od przełożonego lub podziękowania za pracę na forum zespołu/firmy a skończywszy na udziale w interesującym szkoleniu, voucherze do restauracji czy nagrody do wyboru w systemie kafeteryjnym.

Chwalenie możemy wykorzystywać również do manipulacji i uzyskania tego czego chcemy.

Gdy brakuje nam pozytywnego doceniania będziemy dążyć do uzyskiwania słów uznania w sposób negatywny np.: pracownik popełniający błędy, tylko w ten sposób jest zauważony przez przełożonego.

Doceniania i słów uznania potrzebuje zarówno pracodawca jak i pracownik.

W trakcie warsztatów wyjaśnię dlaczego docenianie jest ważne. Powiem jak skutecznie budować kulturę pozytywnego doceniania. Zastanowimy się nad tym jakie formy doceniania będą właściwe dla Twojej organizacji i razem wypracujemy strategię budowania pozytywnej kultury doceniania i informacji zwrotnej.

Forma spotkanie

  • warsztaty i webinary
  • stacjonarnie i/lub on-line

Czas trwania:

  • warsztaty 2h | 3h | 8h
  • webinary 1-2h

 

 

„Jeżeli kocham to co robię, wszystko jest w porządku, lecz jeśli nie, nigdy nie jest za późno, aby to zmienić”

– PAULO COELHO

Szczęście w pracy

Zajmuję się wprowadzaniem rozwiązań i praktyk umożliwiających stworzenie szczęśliwego środowiska dla pracy i rozwoju.

Szczęście w pracy opłaca się!

Badania pokazują, że szczęście w pracy jest dobre zarówno dla pracowników jak i dla organizacji.

  1. Ludzie, którzy są szczęśliwi w pracy, są o około 31% bardziej wydajni (Harvard Business Review).
  2. Korzyści szczęśliwej firmy: 37% wzrost sprzedaży, 31% wzrost wydajności oraz 19% wzrost dokładności wykonywanych zadań, jak również znaczną poprawę stanu zdrowia i jakości życia pracowników (Shawn Anchor, autor „The Happiness Advantage”).
  3. Szczęśliwsi pracownicy są bardziej produktywni oraz kreatywni a szczęśliwsze miejsca pracy cechują się niższą absencją i niższą rotacją.

Szczęście w pracy to nie tylko piłkarzyki, stoły do ping-ponga, owocowe czwartki, wspólne imprezowanie czy pokoje do relaksu. To atmosfera gdzie czuję się dobrze i mogę swobodnie dzielić swoimi poglądami. To przestrzeń gdzie jestem doceniany, wspólne celebrowanie sukcesów czy możliwość realizowania własnych pomysłów.

Każdy chce być szczęśliwy, również w pracy

W końcu spędzamy w niej znaczną część naszego czasu.

Odczuwanie szczęścia w pracy ma pozytywny wpływ na Ciebie, na ludzi, z jakimi pracujesz oraz na całą organizację.

Szczęśliwszy pracownicy są:

  • Bardziej produktywni
  • Bardziej kreatywni
  • Bardziej pomocni
  • Lepiej skoncentrowani na jakości
  • Są lepszymi graczami zespołowymi
  • Są bardziej otwarci
  • Bardziej sympatyczni
  • Mają więcej empatii
  • Mają większy dystans
  • Lepiej sprzedają
  • Są bardziej optymistyczni
  • Są bardziej zmotywowani
  • Są bardziej zaangażowani
  • Są bardziej energiczni
  • Szybciej się uczą
  • Są lepszymi liderami

W trakcie spotkań przekażę wiedzę i pokażę praktyczne sposoby, które pomogą zadbać i poprawić atmosferę w pracy, budować dobre relacje w zespole oraz skutecznie motywować i angażować pracowników tak, aby ich poziom szczęścia, satysfakcji i zadowolenia wzrósł.

Rozwijaj relacje biznesowe przez elastyczne dopasowanie się do klientów

Process Comunication Model®

Model osobowości opracowany przez dr Taibiego Kahlera przy współpracy z NASA na potrzeby rekrutacji i szkolenia astronautów został w przystępny, praktyczny sposób, dopasowany do realiów biznesowych.

Korzyści z zastosowania PCM®

Wykorzystywany jest do rozwoju osobistego oraz w biznesie w obszarze komunikacji, zarządzania i motywowania.

  • Lepsze rozumienia siebie i innych.
  • Rozwój relacji zawodowych i prywatnych.
  • Sprawniejsze zarządzanie sobą i innymi.
  • Skuteczniejsza komunikacja.
  • Lepsze rozwiązywanie konfliktów.
  • Skuteczne motywowanie siebie i innych.
  • Nawiązywanie porozumienia i stworzenie pozytywnej interakcji.

To skuteczne narzędzie pozwalające określić jak reagujesz kiedy jesteś w stresie/kryzysie i gdy go nie ma oraz co zrobić, aby zminimalizować skutki tego kryzysu/stresu.