Zasady współpracy

ZASADY WSPÓŁPRACY
czas trwania, umawianie, anulowanie, płatności za sesje

Zasady współpracy / Zasady wspolpracy

1. Czas trwania spotkania/sesji terapeutycznej to 50, 75, 90 minut w zależności od potrzeb i tematu spotkania.

2. Spotkania odbywają się zazwyczaj 1 raz w tygodniu.

3. Czas, ilość i częstotliwość spotkań ustalamy po omówieniu celu i warunków terapii.  

4. Możliwa jest zamiana terminu spotkania lub odwołanie go nie później niż na 24 godziny przed czasem spotkania. Gdy klient odwołuje spotkanie w dniu spotkania zobowiązany jest uiścić pełną opłatę za sesje.  Opłata za sesję, jest opłatą za czas i kompetencje terapeuty, który rezerwując termin dla Państwa nie może poświęcić czasu innej osobie.

5. W przypadku spóźnienia czasu spotkania nie przedłuża się.

6. Opłata każdej wizyty uiszczana jest bezpośrednio po spotkaniu.

8. Wszelkie informacje uzyskane podczas terapii objęte są tajemnicą zawodową.

9. Ponieważ dbam o dobro klientów i ważne dla mnie jest zapewnienie najwyższych standardów pracy to superwizuję swoją pracę. Oznacza to, że przebieg terapii konsultowany jest z superwizorem z zachowaniem anonimowości.

Sesje on-line

1. W przypadku sesji online opłatę należy dokonać na konto:

Marta Targońska
Alior Bank 74 2490 0005 0000 4500 8281 4833

2. Spotkania odbywają się w aplikacji ZOOM lub Skype.

3. Proszę zadbać o sprawną kamerę i mikrofon oraz o to, aby nikt Państwu nie przeszkadzał.

4. Jeśli jeszcze nie korzystali Państwo z aplikacji ZOOM to polecam wcześniej kliknąć w link i sprawdzić, czy nie potrzebne jest ściągnięcie niezbędnego oprogramowania lub jego aktualizacja.

5. Przed uruchomieniem ZOOMa wyłącz inne okna, aplikacje „z tła”, które mogą zakłócać prace. Wyłącz lub wycisz telefon.

6. Pasek narzędzi w ZOOM znajduje się na dole ekranu – tam można włączyć/wyłączyć dźwięk i kamerę.

Tutaj możesz przeczytać w czym się specjalizuję i jak wygląda sesja terapeutyczna.