Jak dobrze rozpocząć dzień?

Masz problemy ze wstawaniem? Z chęcią pospałabyś jeszcze trochę? Nie czujesz siły i nie masz energii?

Poniżej piszę o tym co mi pomaga w dobrym rozpoczęciu dnia.

Przed pójściem spać.

Nie najadaj się na noc – ostatni posiłek powinien być zjedzony do 18:00. Spać powinnaś pójść ok. 22: 00.
Wywietrz pomieszczenie, wyłącz urządzenia elektroniczne (telefon, wifi).
Jeżeli czytasz to przed pójściem spać nie rób tego na czytnikach elektronicznych, gdyż ostatnie badania wykazały, że to utrudnia regenerujący sen.
Zobacz czy twoje łóżko nie stoi w miejscu gdzie przebiegają cieki wodne lub inne promieniowanie geomagnetyczne.

Wieczorem, jak już położysz się do łóżka, wycisz umysł i uspokój ciało wykonując kilka głębokich wdechów i wydechów wyobrażając sobie, że wszystkie troski dnia codziennego opuszczają umysł i ciało.
Pomyśl o czymś miłym i przyjemny a nie o tym czego nie zrobiłaś lub co masz zaplanowane na jutro.

Zanim wstaniesz z łóżka.

1. Rano, zaraz po przebudzeniu, przeciągnij się jak kot – poruszy to krążenie krwi i energii.

2. Wykonaj masaż twarzy – obie dłonie (częścią wewnętrzną) połóż na twarzy, po obu stronach nosa tak, aby palce środkowe dotykały górnej części nosa. Pozostałe palce swobodnie spoczywają na twarzy. Przesuń dłonie do góry w kierunku czoła i włosów. Palce środkowe ślizgają się wzdłuż nosa i środkowej części czoła. Na wysokości czoła dłonie rozchodzą się na boki i schodzą w dół głowy głaszcząc boki twarzy. Powtórz 20 razy.

3. Wnętrzem dłoni lekko opukaj całe ciało – pobudzi to krążenie krwi i energii.

4. Wykonaj okrążenia stóp, zegnij je w kierunku do siebie i od siebie a następnie rozstaw szeroko palce stóp.

5. Podeszwą jednej stopy pocieraj grzbiet stopy od palców poprzez piszczel aż do kolana. Powtórz na drugiej nodze – wspomoże to trawienie.

6. Weź kilka głębokich wdechów, uśmiechnij się do siebie i powiedz DZIEŃ DOBRY nowemu dniu.

Jeżeli myślisz, że to jest nie do wykonania, że nie masz rano na to czasu i znajdujesz wiele innych wymówek to tym bardziej powinnaś to zrobić.
Takie myślenie to zapewne jeden z twoich mechanizmów obronnych, programów, które zamieszkują w Twoim umyśle i ciele i uniemożliwiają Ci sięganie po to czego potrzebujesz a co za tym idzie wystarczająco szczęśliwe życie.

Powiem jeszcze jedno – wiem, że możesz to zmienić 🙆‍♀👌👍!

A więc 1,2,3 do dzieła 🎉🎊🎈!

P.S. Przyjrzyj się też jakie były Twoje początki życia. Jak przebiegał poród? Czy był wywoływany? Czy podane było znieczulenie? Czy było cesarskie cięcie?