Wzmocnij mięśnie pleców i dna miednicy

Chodzenie boso po piasku zapewni Ci wiele doznań czuciowych.  Pozytywnie wpływa na więzadła i mięśnie stóp, nóg i pleców oraz mięśnie dna miednicy.

Mięśnie dna miednicy to bardzo ważne mięśnie i często są niedoceniane.  Powinniśmy o nie dbać i je tranować – zaczynając od codziennych czynności w domu, podczas pracy, podczas uprawianego sportu itd.  Dotyczy to zarówno mężczyzn jak i kobiet.

Zdrowe i elastyczne mięśnie dna miednicy

Zdrowsze i elastyczniejsze mięśnie dna miednicy (potocznie nazywane mięśniami Kegla) wpływają pozytywnie m.in.

  • na utrzymywanie prawidłowej postawy,
  • zmniejszenie dolegliwości bólowych pleców i miesiączkowych oraz
  • na poprawę życia seksualnego.

Chodzenie po plaży wpływa na stan mięśni dna miednicy ze względu na nierówność jakie musimy pokonywać. Zaczynamy wtedy używać naszego zmysłu równowagi. Gdy balansujemy zaczynamy aktywować mięśnie stabilizujące postawę m.in. mięśnie dna miednicy. Chodzenie po wyrównanej drodze np.: chodnikach rozleniwia nasze mięśnie (to nie tylko dna miednicy) i zmysł równowagi.

Dlatego też warto regularnie chodzić boso i zamiast chodników oraz ubitych traktów wybierać nierówne powierzchnie!

Dodatkowo chodzenie boso

  • uziemia,
  • hartuje,
  • masuje,
  • relaksuje
  • rozwija uważność i wrażliwość.

Dołóż do tego piasek i masz zapewniony darmowy peeling!