Dno Miednicy – warsztat

Zdrowy kręgosłup i mięśnie dna miednicy

Termin: do ustalenia

prowadzi: Marta Targońska

rosniecie

Wzmacniając mięśnie dna miednicy wzmacniasz Swój kręgosłup!

Zdrowsze i elastyczniejsze mięśnie dna miednicy (potocznie nazywane mięśniami Kegla) wpływają pozytywnie m.in. na utrzymywanie prawidłowej postawy, zmniejszenie dolegliwości bólowych pleców i miesiączkowych oraz na poprawę życia seksualnego.

Pewnie nie raz słyszałaś, że mięśnie Kegla trzeba ćwiczyć. Aby przyniosło to efekt powinnaś je napinać i rozluźniać 100-150 razy dziennie.  Liczba ta mnie od razu odstraszyła, więc nie ćwiczyłam w ogóle aż do momentu gdy poznałam metodę Bebo®, która pokazała mi jak ćwiczyć, jak integrować te ćwiczenia z czynnościami dnia codziennego, aby z łatwością wykonać 150 powtórzeń w ciągu dnia! Marta Targońska

Te bardzo ważne mięśnie są często niedoceniane. Należy o nie dbać tak samo jak i o inne mięśnie. Aby pozostawały sprawne i elastyczne należy je ćwiczyć oraz integrować trening z czynnościami dnia codziennego. Każdego dnia mięśnie dna miednicy, plecy, krążki międzykręgowe i stawy narażone są na małe i duże przeciążenia. Poznana wiedza teoretyczna i praktyczna umożliwi ich zredukowanie.

 Zapraszam do udziału w warsztacie:

  • osoby, które dbają o własne zdrowie, chcą budować świadomość swojego ciała i pragną wzmocnić dno miednicy oraz
  • osoby, które mają bóle pleców i dolegliwości w obrębie miednicy m.in. nietrzymanie moczu, nadreaktywny pęcherz moczowy, częste infekcje pęcherza moczowego i narządów rodnych, suchość pochwy, opadanie narządów jamy brzusznej, zaburzenia cyklu miesięcznego (bolesne miesiączki, brak miesiączki) oraz odczuwają dyskomfort w trakcie współżycia.

W trakcie warsztatu:

  • Wyjaśnię, dlaczego mięśnie dna miednicy pełnią ważną rolę w życiu kobiety.
  • Opowiem o mitach związanych z mięśniami dna miednicy.
  • Wykonamy ćwiczenia budujące świadomość, wzmacniające i rozluźniające mięśnie głębokie oraz mięśnie dna miednicy.
  • Dowiecie się jak zmienić nieprawidłowe nawyki i jak integrować trening z czynnościami dnia codziennego.
  • Powiem jak zacząć trening i jak przy nim wytrwać.

 Zajęcia praktyczne przeplatane są teorią podaną w prosty i przystępny sposób!

 Zajęcia prowadzone są z elementami treningu mięśni dna miednicy wg koncepcji BeBo®.

MartaTargonskaMT1024Prowadzi: Marta Targońska
Ukończyła kurs I°, II° i III° Ciąża, Poród i Połóg i jest Certyfikowaną Terapeutkę BeBo®, metoda certyfikowana przez Polskie Towarzystwo Uroginekologiczne. Od kilku lat interesuje się różnymi technikami pracy z ciałem. Swoją przygodę rozpoczęła od refleksologii, następnie przyszedł taniec i świadomy ruch. Studiowała Analizę Transakcyjną dr Erica Berna  i Psychologię Pozytywną. Pracuje z traumą metodą dr Evy Reich. Prowadzi kursy i warsztaty wspierające zdrowie i rozwój oraz budzące świadomość. Pracuje z dziećmi, dorosłymi i kobietami w ciąży.

Miejsce: do ustalenia

Termin: 

Cena: 120zł

Mała kameralna grupa! Indywidualne podejście! #wysiłekbezwysiłku

ZAPISZ SIĘ TUTAJ

Wpłat należy dokonywać na konto:
Marta Targońska, Alior Bank 74 2490 0005 0000 4500 8281 4833.
Tytuł: Imię Nazwisko TDM

Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność wpłat.
Wysłanie zgłoszenia równoznaczne jest z akceptacją regulaminu wydarzeń.

Informacje i zapisy:
Marta Targońska, 606 212 200, mtargonska@gmail.com